POS Fastighetsvård sköter vår tekniska fastighetsskötsel, felanmälan görs enligt nedan. Som bostadsrättsinnehavare åtgärdas fel själv av den boende i lägenheten. Fastighetsskötaren kan naturligtvis kontaktas för att åtgärda fel och då debiteras bostadsrättsinnehavaren enligt en förmånlig prislista. Kontakta POS för mer information.
Kontakta fastighetsskötaren POS Fastighetsvård:
Måndag – fredag kl. 08.00 – 10.00 (övriga tider telefonsvarare).
Tel: 08 – 660 14 31
E-post: [email protected]
Vid akuta fel som kräver omedelbar åtgärd och som uppstår utanför ordinarie arbetstid (16.00-07.00) samt helger kontaktas: Dygnet Runt Service Fastighetsjour AB, 08-18 70 00
För att säkerställa att hissen alltid går att använda är det viktigt att ALLTID se till att gallergrinden stängs ordentligt samt att ALLTID trycka ner hissen till bottenvåningen då du kliver av. Vid renovering är det också viktigt att sätta upp skydd i hissen så att den inte skadas av material som transporteras i den. Är det problem med hissen ska detta omedelbart felanmälas enligt instruktion i hissen, dvs till 08-7795353.
Brf Hemfrid 15
Fridhemsgatan 15
112 40 Stockholm
E-post: [email protected]